Jóga pro bolavá záda

Hathajoga na bolavá záda aneb prevence, jak udržet páteř pružnou.

Také Vás díky náročnému životnímu stylu bolí záda? Přijďte k nám a zbavíte se bolesti. Stačí jen pravidelně cvičit. 

Dozvíte se, jak správně cvičit, dostanete i tištěné cvičení s sebou.  

Kurz vede Zuzana Jetenská, lektorka s dlouhodobými zkušenostmi. Účastnila se jógových kurzů v Indii. 

Na kurz je potřeba se přihlásit nejdéle 3 dni předem a uhradit nevratnou zálohu 100Kč. V případě stornování týden předem bude vrácena.

 

Bolesti zad jsou dnes problém pro značnou část populace a řadíme je mezi jednu z nejčastějších civilizačních chorob. Bolesti zad postihují stále mladší ročníky a nezřídka už i děti školou povinné.  Proto je důležité věnovat pozornost cvičení i prevenci. 

Ztuhlé klouby, napjaté svaly a pokřivena páteř –  podle orientálních představ tyto překážky způsobují, že se tok životní energie (prána) blokuje a stagnuje.

Hatha jóga obecně upřednostňuje pomalé pohyby, plynulost a výdrž v pozicích. Člověk se po cvičení ásan cítí osvěžený a uvolněný, klouby jsou dostatečně zásobeny synoviální tekutinou (kloubním mazem), svalové a vazivové struktury oživeny čerstvou krví.

Seminář je zaměřen na preventivní protažení a zároveň posílení zad, a s nimi souvisejících partií. Je uveden a ukončen krátkou relaxací, abychom se uvolnili a byli se schopni spojit se svým tělem ještě více. Dech poslouží jako spojnice mezi naším tělem a myslí.

Obsah praxe:  Rozhýbání (kyčlí, ramen, šíje, hrudníku boků), posílení (zad, břicha), protažení (svalových řetězců), rotace (rozhýbávání páteře).

 

 

Kurz trvá 60 min. 

 

19.4.     18:30 - 19:30

Lektoři

  • Zuzka Jetenská

Ceník

  • workshop: 150 Kč

Objednat